onsdag 11. februar 2009

Beats me... !

Norge er et land for spesielt interesserte.

Hvis man vil ha sin gamle mor på et privat gamlehjem er man usolidarisk og "legger gamle ut på anbud".

I Oslo har sentrale politikere funnet ut at det skal være reklameforbud på bygninger. (Hørt om Piccadilly Circus? Eller Times Square?)

Hvis man vil sende unga sine på privat skole er man bortimot landssviker.

Lar man seg operere på et privat sykehus (og sparer samfunnet for måneder med syketrygd) så møtes man med forakt fordi man bidrar til et større klasseskille.

Men, når landslaget spiller fotballandskamp mot selveste Tyskland, med Drillo som "the Come Back Kid", så går kampen f*** meg på en betalkanal!!! Ikke på statskanalen!!


Sosialdemokrati - my ass.....

5 kommentarer:

Ragnhild sa...

Ser logikken der. Men jo mindre fotball på tv, desto bedre, synes nå jeg!

Julie H sa...

Jeg kunne ikke vært mer enig med deg, Ingar!

Norge er virkelig et land for meget spesielt interesserte.

Og etter fire timer med Super Speed Colour Line-båten i dag, så innser jeg at det pokker meg mye rart som blir oppfostret i dette landet også...

Eline sa...

ENIG!!
Ragnhild, vær stille.

Marie sa...

Fotball er kjedelig. Punktum. Godt de bruker lisenspengene på noe bedre =D

Erik sa...

Getting to watch the game: may I suggest using the web...?